Poskytovaná péče

Poskytovaná péče - přístrojové vybavení

Poskytovaná péče

• komplexní gynekologicko-porodnická péče včetně ultrazvukové diagnostiky – moderní ultrazvukový přístroj, velkoplošný monitor
  • preventivní gynekologické prohlídky zaměřené na přednádorové stavy děložního hrdla, onkologická cytologie a COBAS test na HR HPV
  • očkování proti rakovině děložního čípku, Cervarix i Gardasil 9
  • převzetí pacientek po ukončené onkologické léčbě
  • akutní a chronická gynekologická onemocnění - myomy, endometrióza, cysty vaječníků, PCO, pánevní bolest
  • léčba poruch menstruačního cyklu hormonálně i alternativně
  • antikoncepce „šitá na míru“ s přihlédnutím k rodinné anamnéze, celkovému zdravotnímu stavu, bolestem hlavy, kouření, akne, poruchám cyklu, nadměrnému menstruačnímu krvácení, nadváze, otokům končetin, varixům, interním i onkologickým chorobám, indikace ke sterilizaci
  • možnosti vyšetření trombofilních mutací na samoplatbu (vrozená dispozice pro vznik trombózy, embolie, cévní mozkové příhody, event. srdečního infarktu)
  • rutinní zavádění všech druhů nitroděložních tělísek hormonálních i nehormonálních – Mirena, Kyllena, Jadydess, Levosert, IUB Ballerine, Gyneplus Gold, Novaplus a další
  • vyšetření prsů, odeslání na ultrazvukové i mamografické vyšetření se žádankou nejen preventivně od 45ti let
  • zprostředkujeme vyšetření genů BRCA 1, 2 (vrozená dispozice pro rozvoj rakoviny prsní žlázy)
  • standartní i nadstandardní péči o fyziologická i riziková těhotnství
  • spolupráce s Centrem prenatální diagnostiky stran vrozených vývojových vad, genetiké vyšetření
  • ultrazvukové vyšetření plodu, záznam z vyšetření - foto, video i v 3D/4D kvalitě
  • pravidelné sledování biometrie plodu v grafech, průtokometrie, odhady porodní váhy, určení pohlaví plodu
  • kardiotokografické záznamy ozev plodu před porodem
  • laktační poradenství
  • diagnostika a léčba klimakterických obtíží hormonálně – spreje, gely, implantáty, náplasti, ale i fytoestrogeny
  • řešení problematiky úniku moči
  • osteoporóza - včasný záchyt
  • komplexní vyšetření a léčba neplodnosti páru
  • erudovaná doporučení k plastickým operacím, labioplastikám, prsním implantátům, rekonstrukčním operacím
  • Užitečné odkazy

V DOBĚ DOVOLENÉ ZASTUPUJE:

MUDr. Vyzulová Radmina Brno Potoční 306
    tel. 545233344, mobil 602515555 (Po až St)
    MUDr. Kulhánková Jana Slavkov u Brna, mobil 607848233

FN BOHUNICE,